Novinky
14.10.2021
Orange Toys - naskladněno
Dnes jsme na e-shop zadali nové zboží od Orange Toys z kategorie "Mazlíčci". Doplnili jsme některé dříve vyprodané reference + přišlo i něco nového, v... číst celé
25.09.2021
Nové zboží od Paola Reina a Reina del Norte
Dnes jsme naskladnili zboží od Paola Reina, včetně všech kloubových Las Amigas. Paola Reina, až na 3 druhy nových punčoch, máme zadané. Také jsme přiv... číst celé
09.04.2021
Novinky Miva Vacov a Antonio Juan
Naskladnili jsme nové české dřevěné hračky od firmy Miva Vacov, jsou opravdu pěkné. Pokud se chcete podívat, tak zadejte hledaný text "Miva Vacov".  T... číst celé
Zobrazit všechny novinky

Získejte stálou slevu 2%

 

Velkoobchodní prodej  

 

We send to EU

 

  1. Úvod
  2. Jak postupovat při:
Jak postupovat při:

Jak postupovat při:

a) převzetí zboží:

Překontrolujte, zda obal není porušen a balík otevřen, v takovém případě máte právo balík odmítnout převzít.

Překontrolujete, zda balík není výrazněji poškozen, v takovém případě můžete balík také odmítnout nebo o poškození sepište s dopravcem protokol (doporučujeme i nafotit).

Můžete také, je-li to vhodné před dopravcem balík otevřít a přesvědčit se o stavu zboží a v případě poškození sepsat s řidičem protokol (spz auta, jméno řidiče, č. zásilky datum, čas, popis poškození).

 

b) odstoupení od smlouvy

Odstoupit od smlouvy můžete do 14 dnů od převzetí zboží (viz obchodní podmínky). Konec této lhůty se počítá k datu předání zboží dopravci nebo přímo kupujícímu. K odstoupení od smlouvy lze využít formulář, který najdete v této sekci. Formulář nebo jiný váš dokument vyplníte a přibalíte k vracenému zboží. Můžete ho též zaslat na email: danacrkova@seznam.cz.

Vrácení zboží na dobírku nebude akceptováno a bude odmítnuto.

Adresa pro vrácení zboží:  Dana Crková, Brodce 331,  Cerhovice 26761

Pokud využíváte k zasílání Zásilkovnu, můžete balík poslat do Zásilkovny na moje jméno (Dana Crková / 420 732 65 69 42 / danacrkova@seznam.cz ): Auto Chládek, Plzeňská 158, 26761  Cerhovice, Id. pobočky:3861

Formulář pro odstoupení od smlouvy

 

c) reklamaci:

Reklamaci můžete uplatnit 24 měsíců od převzetí zboží. V případě reklamace nám prosím popište vady a jakým způsobem se projevují. Zápis o reklamaci přiložte k zasílanému zboží. Datum pro uplatnění reklamace je brán datum předání reklamovaného zboží dopravci. Způsob zaslání viz níže.

Reklamované zboží nesmí být zaslané na dobírku, takové zboží nebude převzato.

Po obdržení zboží Vám zašleme potvrzení o doručení reklamace na e-mail, kde uvedeme informace o datu a způsobu vyřízení reklamace.

Pro zdárnější průběh reklamace doporučujeme zaslat informace o reklamaci také emailem a přiložit i fotografie ukazující na důvod reklamace a následně po dohodě odeslat zboží.

 

Zasílání reklamovaného zboží:
Pokud jste nakoupili zboží s dodáním na Zásilkovnu, napište nám, zašleme Vám štítek na vrácení opět přes Zásilkovnu (služba Reklamační asistent)

V ostatních případech  využíjte obyčejný balík České pošty popř. Slovenské pošty 

Adresa :  Dana Crková, Brodce 331,  Cerhovice 26761

Pokud využíváte k zasílání Zásilkovnu, můžete balík poslat do Zásilkovny na moje jméno (Dana Crková / 420 732 65 69 42 / danacrkova@seznam.cz )

Zásilkovna: Auto Chládek

Plzeňská 158

26761  Cerhovice

Identifikátor pobočky:3861

 

Obecné a širší informace k výše zmíněným postupům lze najít v obchodních podmínkách.