Jak postupovat při:
a) převzetí zboží:
Překontrolujte, zda obal není porušen a balík otevřen, v takovém případě máte právo balík odmítnout převzít.
Překontrolujete, zda balík není výrazněji poškozen, v takovém případě můžete balík také odmítnout nebo o poškození sepište s dopravcem protokol (doporučujeme i nafotit).
Můžete také, je-li to vhodné před dopravcem balík otevřít a přesvědčit se o stavu zboží a v případě poškození sepsat s řidičem protokol (spz auta, jméno řidiče, č. zásilky datum, čas, popis poškození).
b) odstoupení od smlouvy
Odstoupit od smlouvy můžete do 14 dnů od převzetí zboží (viz obchodní podmínky). Konec této lhůty se počítá k datu předání zboží dopravci nebo přímo kupujícímu. K odstoupení od smlouvy lze využít formulář, který najdete v této sekci. Formulář nebo jiný váš dokument vyplníte a přibalíte k vracenému zboží. Můžete ho též zaslat na email: danacrkova@seznam.cz.
Vrácení zboží na dobírku nebude akceptováno a bude odmítnuto.
Adresa pro vrácení zboží: Dana Crková, Brodce 331, Cerhovice 26761
Pokud využíváte k zasílání Zásilkovnu, můžete balík poslat do Zásilkovny na moje jméno (Dana Crková / 420 732 65 69 42 / danacrkova@seznam.cz ): Auto Chládek, Plzeňská 158, 26761 Cerhovice, Id. pobočky:3861
Formulář pro odstoupení od smlouvy
c) reklamaci:
Reklamaci můžete uplatnit 24 měsíců od převzetí zboží. V případě reklamace nám prosím popište vady a jakým způsobem se projevují. Zápis o reklamaci přiložte k zasílanému zboží. Datum pro uplatnění reklamace je brán datum předání reklamovaného zboží dopravci. Způsob zaslání viz níže.
Reklamované zboží nesmí být zaslané na dobírku, takové zboží nebude převzato.
Po obdržení zboží Vám zašleme potvrzení o doručení reklamace na e-mail, kde uvedeme informace o datu a způsobu vyřízení reklamace.
Pro zdárnější průběh reklamace doporučujeme zaslat informace o reklamaci také emailem a přiložit i fotografie ukazující na důvod reklamace a následně po dohodě odeslat zboží.
Zasílání reklamovaného zboží:
Pokud jste nakoupili zboží s dodáním na Zásilkovnu, napište nám, zašleme Vám štítek na vrácení opět přes Zásilkovnu (služba Reklamační asistent)
V ostatních případech využíjte obyčejný balík České pošty popř. Slovenské pošty
Adresa : Dana Crková, Brodce 331, Cerhovice 26761
Pokud využíváte k zasílání Zásilkovnu, můžete balík poslat do Zásilkovny na moje jméno (Dana Crková / 420 732 65 69 42 / danacrkova@seznam.cz )
Zásilkovna: Auto Chládek
Plzeňská 158
26761 Cerhovice
Identifikátor pobočky:3861
Obecné a širší informace k výše zmíněným postupům lze najít v obchodních podmínkách.