Dopravné kurýrem - ČeskoZískejte stálou slevu 2%

Doprava na Slovensko

Information for foreign customers

 

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

IN TIME

NOVINKY

arr3Nové zboží - přivezenoPřivezli jsme nové panenky. Opakující se vyprodané zboží jsme na e-shop již zadali. Nově dovezené... arr3Sleva pro registrované zákazníkyPro registrované zákazníky poskytujeme slevu 2%. Sleva se po přihlášení počítá automaticky, tj.... arr3KatalogyDo kategorií Paola Reina, Berjuan, Berenguer, Antonio Juan, Guca, Vestida de Azul a Magic Baby... arr3Sleva panenek FalcaPodívejte se do kategorie "Panenky Falca"...

KONTAKTY

Dana Crková
Brodce 331
26761 Cerhovice
tel: +420 732 656 942
danacrkova@seznam.cz
https://www.facebook.com/nejenpanenky
https://plus.google.com/u/0/110304906540900832600/

Velkoobchodní prodej

NajduZboží.cz


» Jak postupovat při:
Jak postupovat při:

Jak postupovat při:

a) převzetí zboží:

Překontrolujte, zda obal není porušen a balík otevřen, v takovém případě máte právo balík odmítnout převzít.

Překontrolujete, zda balík není výrazněji poškozen, v takovém případě můžete balík také odmítnout nebo o poškození sepište s dopravcem protokol (doporučujeme i nafotit).

Můžete také, je-li to vhodné před dopravcem balík otevřít a přesvědčit se o stavu zboží a v případě poškození sepsat s řidičem protokol (spz auta, jméno řidiče, č. zásilky datum, čas, popis poškození).

 

b) odstoupení od smlouvy

Odstoupit od smlouvy můžete do 14 dnů od převzetí zboží (neplatí pro zboží zmíněné v bodu 9.2. obchodních podmínek). Konec této lhůty se počítá k datu předání zboží dopravci nebo přímo kupujícímu. K odstoupení od smlouvy lze využít formulář, který najdete v této sekci. Formulář nebo jiný váš dokument vyplníte a přibalíte k vracenému zboží. Můžete ho též zaslat na email: danacrkova@seznam.cz.

Vrácení zboží na dobírku nebude akceptováno a bude odmítnuto.

Adresa pro vrácení zboží:  Dana Crková, Brodce 331,  Cerhovice 26761

Formulář pro odstoupení od smlouvy

 

c) reklamaci:

Reklamaci můžete uplatnit 24 měsíců od převzetí zboží. V případě reklamace nám prosím popište vady a jakým způsobem se projevují. Zápis o reklamaci přiložte k zasílanému zboží. Datum pro uplatnění reklamace je brán datum předání reklamovaného zboží dopravci.

Reklamované zboží nesmí být zaslané na dobírku, takové zboží nebude převzato.

Po obdržení zboží Vám zašleme potvrzení o doručení reklamace na e-mail, kde uvedeme informace o datu a způsobu vyřízení reklamace.

Pro zdárnější průběh reklamace doporučujeme zaslat informace o reklamaci také emailem a přiložit i fotografie ukazující na důvod reklamace.

 

Adresa pro uplatnění reklamace:  Dana Crková, Brodce 331,  Cerhovice 26761

 

Obecné a širší informace k výše zmíněným postupům lze najít v obchodních podmínkách.

 

OTkwZjQxYW