Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 

Získejte stálou slevu 2%

 

Velkoobchodní prodej

 

Information for foreign customers

 PRICES

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

NOVINKY

arr3Pozastevení doručování Slovenskou poštouPo informaci ze Zásilkovny o pozdním doručování Slovenskou poštou, jsme rozhodli o dočasném... arr3Tři drobné změny při zasílání na Slovensko2 změny k lepšímu, 1 k horšímu. Konkrétně došlo ke zlevnění dopravy při dodání na adresu, snížení... arr3Puzzle Eurographics opět v prodejiRozhodli jsme se opět zařadit zařadit puzzle Eurographics do naší nabídky. Pro zachování našeho... arr3Vylepšení věrnostního programu 2019Pro registrované zákazníky poskytujeme slevu 2%. Sleva se po přihlášení počítá automaticky, tj. ceny... arr3KatalogyDo jednotlivých kategorií - výrobců panenek postupně dáváme aktuální katalogy. Zatím zde ponecháme i... arr3Doprodej panenek FalcaPodívejte se do kategorie "Panenky Falca" jsou zde poslední 3 druhy panenek Falca, které doprodáváme...

KONTAKTY

Dana Crková
Brodce 331
26761 Cerhovice
tel: +420 732 656 942
danacrkova@seznam.cz
https://www.facebook.com/nejenpanenky
https://plus.google.com/u/0/110304906540900832600/

Velkoobchodní prodej

NajduZboží.cz

 

 


Obchodní podmínky » Jak postupovat při:
Jak postupovat při:

Jak postupovat při:

a) převzetí zboží:

Překontrolujte, zda obal není porušen a balík otevřen, v takovém případě máte právo balík odmítnout převzít.

Překontrolujete, zda balík není výrazněji poškozen, v takovém případě můžete balík také odmítnout nebo o poškození sepište s dopravcem protokol (doporučujeme i nafotit).

Můžete také, je-li to vhodné před dopravcem balík otevřít a přesvědčit se o stavu zboží a v případě poškození sepsat s řidičem protokol (spz auta, jméno řidiče, č. zásilky datum, čas, popis poškození).

 

b) odstoupení od smlouvy

Odstoupit od smlouvy můžete do 14 dnů od převzetí zboží (viz obchodní podmínky). Konec této lhůty se počítá k datu předání zboží dopravci nebo přímo kupujícímu. K odstoupení od smlouvy lze využít formulář, který najdete v této sekci. Formulář nebo jiný váš dokument vyplníte a přibalíte k vracenému zboží. Můžete ho též zaslat na email: danacrkova@seznam.cz.

Vrácení zboží na dobírku nebude akceptováno a bude odmítnuto.

Adresa pro vrácení zboží:  Dana Crková, Brodce 331,  Cerhovice 26761

Formulář pro odstoupení od smlouvy

 

c) reklamaci:

Reklamaci můžete uplatnit 24 měsíců od převzetí zboží. V případě reklamace nám prosím popište vady a jakým způsobem se projevují. Zápis o reklamaci přiložte k zasílanému zboží. Datum pro uplatnění reklamace je brán datum předání reklamovaného zboží dopravci. Způsob zaslání viz níže.

Reklamované zboží nesmí být zaslané na dobírku, takové zboží nebude převzato.

Po obdržení zboží Vám zašleme potvrzení o doručení reklamace na e-mail, kde uvedeme informace o datu a způsobu vyřízení reklamace.

Pro zdárnější průběh reklamace doporučujeme zaslat informace o reklamaci také emailem a přiložit i fotografie ukazující na důvod reklamace a následně po dohodě odeslat zboží.

 

Zasílání reklamovaného zboží:
Pokud jste nakoupili zboží s dodáním na Zásilkovnu, napište nám, zašleme Vám štítek na vrácení opět přes Zásilkovnu (služba Reklamační asistent)

V ostatních případech  využíjte obyčejný balík České pošty popř. Slovenské pošty 

Adresa :  Dana Crková, Brodce 331,  Cerhovice 26761

Pokud využíváte k zasílání Zásilkovnu, můžete balík poslat do Zásilkovny na moje jméno (Dana Crková / 420 732 65 69 42 / danacrkova@seznam.cz )

Zásilkovna: Auto Chládek

Plzeňská 158

26761  Cerhovice

Identifikátor pobičky:3861

 

Obecné a širší informace k výše zmíněným postupům lze najít v obchodních podmínkách.